29.3.2017 Intrastat-seminaari

Mitä tietoja Intrastat-ilmoituksessa vaaditaan? Mitä toimituksia sisällytetään Intrastat-ilmoitukseen?
Kuka on vastuussa ilmoituksen tekemisestä? Miten ilmoitettuja tietoja korjataan?
Miten tilastoaineistoa tarkastetaan?

Tilastotiedot EU-jäsenmaiden välisestä kaupasta kerätään Intrastat-tiedonkeruujärjestelmän avulla. EU-sisäkauppaa harjoittavien yritysten on tärkeää tietää, miten Intrastat-ilmoitus tehdään ja millaisia toimituksia siihen ilmoitetaan.

Tässä seminaarissa perehdytään tilastoilmoituksen tekemiseen runsaiden esimerkkien avulla.

Lue enemmän erillisestä Intrastat-infosta.

Paikka: Sokos Hotel Pasila, Maistraatinportti 3, 00240 Helsinki

Osallistumismaksu 480 e / hlö + alv 24 %

Hintaan sisältyvät materiaalit ja lounas sekä aamu- ja iltapäiväkahvit. Mainitsethan erityisruokavaliosta jo ilmoittautuessasi.

Ilmoittaudu: sirpa.annala2@gmail.com

Lisätietoja järjestelystä: Sirpa Annala, p. 050 505 2350,

Seminaari vahvistetaan osanottajalle ennen tilaisuutta sähköpostitse.

Laskutus: Osanottomaksu laskutetaan ennen seminaaria. Hintaan lisätään arvonlisävero 24 %.

Muutokset ja peruutukset: Pyydämme ilmoittamaan osanottajan vaihtumisesta jo ennen seminaaria. Myöhemmin kuin kolme päivää ennen seminaaria tulleista peruutuksista veloitamme 50 % seminaarin hinnasta. Veloitamme koko seminaarimaksun, jos osanottaja ei peruuta ilmoittautumistaan.