PHT:n tukemia lomia Tullivirkamiesliiton jäsenille - Tiedote 5/2013

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys ry:n (PHT) toiminnan tarkoituksena on työikäisten ja heidän perheidensä terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen, toimintakyvyn ylläpitäminen ja parantaminen sekä elämänhallinnan tukeminen järjestämällä lapsiperheille ja työikäisille aikuisille suunnattua 1. askel-toimintaa. PHT perustettiin v. 2012 ja yksi sen jäsenjärjestöistä on Toimihenkilölomat – T-lomat ry.

Keskusjärjestö Pardiaan kuuluvana Tullivirkamiesliiton jäsenet voivat hakea PHT:n järjestämiä hyvinvointilomia. Lomien monipuolinen kurssiohjelma on jaettu kolmeen eri pääteemaan: motivointi liikkumiseen, miehille suunnatut erityiskurssit ja painonhallinta. Lomakohteita on useita eri puolella Suomea.  Koska lomat ovat tuettuja, niiden hinta on hyvin edullinen (150 eur/ 5 vrk /hlö). Matkakustannuksista kurssille osallistuva vastaa itse.

Katso kohteet, hakuajat ja hakuohjeet oheisesta linkistä PHT:n hyvinvointilomat. Joidenkin kurssien hakuaika päättyy jo 20. helmikuuta,  joten jos löysit sinua kiinnostavan kurssin, toimi nopeasti. Kun täytät lomahakemusta, valitse kohtaan Ammattiliitto: Palkansaajajärjestö Pardia.

Lisätietoja lomavastaava Ulla Vehviläiseltä ulla.vehvilainen@tulli.fi tai gsm 040 332 8428