Muutostietojen ilmoittaminen + jäsentietojen tarkistus - Tiedote 7/2013

Ilmoita kaikki jäsenyyteen liittyvät muutostiedot kuten osoitteenmuutokset, nimenvaihdokset, toimipaikan ja työtehtävän muutokset jne. 1.3.2013 lukien oman yhdistyksesi jäsenrekisterivastaavalle tai liiton nettisivujen kautta. Tällä hetkellä netissä oleva etusivun linkki vie vielä Pardian sivuille, mutta tähän on piakkoin tulossa liiton oma lomake.

Yhdistysten jäsenrekisterivastaavat:

Juha Vanhanen, varalla Liisa Kangassalo

TVML Eläkeläiset ry 200

Heikki Ropponen, varalla Liisa Kangassalo

Yhdistyksen nimen perässä olevan numeron löydät jäsenkortistasi esim. muodossa 594102.

Jäsentietojen tarkistus

Liitolla on vuoden alusta alkaen ollut käytössä oma jäsenrekisteri, AY-ankkuri, jonka jäsentiedot konvertoitiin Pardian Lyyti-rekisteristä viime joulukuussa. On käynyt ilmi, että rekisteristä puuttuu paljon liiton edunvalvonnalle tärkeitä tietoja, kuten tämänhetkiset työpaikka-, tehtävä- ja palkkaustiedot sekä muita tilastoihin tarvittavaa tietoa esim. erilaiset luottamus- ja järjestötehtävät. Mahdollista lakko- tai muuta kriisitiedottamista varten tulisi jokaisen jäsenen osalta olla käytettävissä myös kotiyhteystiedot.

Ohessa on jäsentietojen tarkistuslomake, jonka toivomme Sinun täyttävän omalta osaltasi mahdollisimman tarkasti. Eläkeläisjäsenille on tehty hieman suppeampi lomake. Tosiasia on, että vanhat jutut unohtuvat nopeasti, mutta jos vuodenkin tarkkuudella muistat toimineesi esim. jossakin järjestötehtävässä, niin se aina plussaa.

Tietojen antaminen on vapaaehtoista, mutta toivomme, että palautat lomakkeen 22.3.2013 mennessä oman jäsenyhdistyksesi jäsenrekisterivastaavalle, jotka löydät edellisestä asiakohdasta tai kohdasta Yhteystiedot - jäsenyhdistykset. Lomakkeen palauttaneiden kesken arvotaan lomaviikko Rukalla!

Lisätietoja sihteeriltä liisa.kangassalo@tulli.fi

Nettisivut on avattu uudelleen tänään

Nettisivut osoitteessa www.tvml.fi on avattu uudelleen tänään. Kokonaisuus ei ole vielä aivan valmis, joten joitakin kohtia ja linkkejä korjataan parhaillaan. Sivuille lisätään mm. lomapaikkojen varaustilannekalenterit, sähköinen liittymislomake, jäsentietojen muutoslomake, lomatukihakemus ja Poppius-hakemus.

Palautelomake ei tällä hetkellä vielä toimi, joten kommentteja voitte lähettää osoitteella liisa.kangassalo@tulli.fi. Parannus- ja kehitysehdotukset sekä sivujen suhteen että muutoinkin ovat aina tervetulleita!