Kirjautuminen PardiaPlus-jäsensivuille muuttuu - Tiedote 10/2013

Pardian sähköiset palvelut ja PardiaPlus-jäsensivut sovitetaan yhteen Tullivirkamiesliiton uuden jäsenrekisterin kanssa toukokuussa. Tästä syystä PardiaPlus-sivuille ei 29.4.2013 jälkeen enää pääse vanhoilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla. Sivujen sisältämät +holvit, jotka on tarkoitettu erilaisissa luottamus- ja järjestötehtävissä toimiville jäsenille, avataan 3.6.2013 jälkeen.

Miten kirjaudun PardiaPlus-jäsensivuille?

PardiaPlus-jäsensivuille ja sähköiseen asiointiin (WebLyytiin) pääset klikkaamalla esimerkiksi Pardian kotisivun www.pardia.fi yläreunassa olevaa Kirjaudu PardiaPlus-jäsensivuille -painiketta.

Ensimmäinen kirjautuminen

Järjestelmä kysyy sinulta käyttäjätunnusta ja salasanaa.

Käyttäjätunnus on sekä ensimmäisellä kirjautumiskerralla että jatkossakin jäsenjärjestösi nimen lyhenne TVML ja oma jäsennumerosi yhteenkirjoitettuna esim. TVML123456. Jäsennumero löytyy jäsenkortistasi tai voit pyytää sen oman yhdistyksesi jäsenrekisterivastaavalta.

Salasana on ensimmäisellä kirjautumiskerralla henkilötunnuksesi 6 ensimmäistä numeroa (ppkkvv). Järjestelmä vaatii sinua muuttamaan salasanan toiseksi heti ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Uuden salasanan tulee sisältää 5-12 merkkiä. Salasana kannattaa tästä syystä miettiä jo etukäteen. Huomaa myös, että isoilla ja pienillä kirjaimilla on salasanassa merkitystä.

Seuraavat kirjautumiskerrat

Jatkossa kirjaudut järjestelmään käyttäjätunnuksella (joka on TVML plus jäsennumerosi) ja itse antamallasi salasanalla. Salasanan voit muuttaa tarpeen mukaan uudelleenkin.

Tarkista yhteystietosi

Kirjautumisen jälkeen pääset PardiaPlus-palveluihin. Valikossa olevasta Sähköinen asiointi - WebLyyti -painikkeesta pääset tarkistamaan ja tarpeen mukaan muuttamaan rekisterissämme olevia yhteystietojasi. Sähköpostiosoitteesi ja gsm-numerosi oikeellisuus ovat erittäin tärkeitä siksi, että voit saada unohtuneen salasanasi vaivattomimmin haluamaasi sähköpostiosoitteeseen tai tekstiviestillä. Sähköpostiosoitteiden ja gsm-numeroiden toivotaan olevan ensisijaisesti sellaisia, joihin haluat Pardian ottavan yhteyttä.

Saa vaivata - järjestelmä antaa uuden salasanan unohtuneen tilalle

Uuden numeroita ja kirjaimia sisältävän salasanan antaa kone. Voit siis ilman suurempia tunnontuskia vaivata sitä aina tarpeen tullen. Muista aina päivittää omiin tietoihisi sähköpostiosoite ja gsm-numero.

Onko kysyttävää tai tarkennettavaa?

Lisätietoja saat sähköpostilla riitta.nieminen@pardia.fi tai gsm 040 7736591

sekä liisa.kangassalo@tulli.fi