Liitto palkitsi aktiivejaan

Tullivirkamiesliiton liittokokous alkoi tänään Helsingissä, Radisson Blu Royal Hotel Kampissa. Puheenjohtaja Jari Nieminen avasi kokouksen. Kokous on monella tapaa merkittävä: tänä vuonna liitto täyttää 100 vuotta yhdessä Suomen kanssa ja liiton satavuotista taivalta juhlitaan illalla hotellin Ballroomissa. Joka puolella käy myllerrys ja niin myös liitossa. Merkittävin alkuvuoden tapahtuma uuden kattojärjestön Ammattiliitto AVAn perustaminen ja sen hyväksyminen Akavan jäsenliitoksi 26.4.2017. AVAn perustivat Tullivirkamiesliitto, Verovirkailijan liitto ja Ulkoasianhallinnon virkailijayhdistys.

Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Kari Lehtinen, pöytäkirjasihteeriksi Outi Hyytinen, tekniseksi sihteeriksi Anne Oikarinen sekä ääntenlaskijoiksi ja pöytäkirjan tarkastajiksi Satu Silvan ja Stina Tuomisto.

Liitto palkitsi aktiivejaan: kultainen ansiomerkki myönnettiin Olli Haukiojalle (Sisä-Suomen Tullivirkamiesyhdistys ry) ja hopeisen ansiomerkin saivat Tiina Kiri (Itä-Suomen Tullivirkamiesyhdistys ry) sekä Heli Rauhala (Lounais-Suomen Tullivirkamiesyhdistys ry).

Liittokokous jatkuu huomenna.