Rukan ja Ylläksen kevään 2018 sesonkiviikot jäsenten haettavissa - Tiedote 14/2017

Rukan huoneistot Ihtinki-järven rannalla ovat täysin varusteltuja 60-neliöisiä, 2-kerroksisia ja niissä on mm. keittiötilat, oleskelutilat takkoineen, makuutilat 6 hengelle ja saunat. Huoneistoissa on myös astianpesukoneet, mikrot, kahvinkeittimet, cd-soittimet, tv:t yms. Huoneisto 1 on allergiahuoneisto ja huoneistoon 2 saa tuoda lemmikkieläimiä. Lämpöpistokkeita autoille on yksi per huoneisto.

Noin 5 km:n päässä Ruka-risteyksessä on mm. K-market, S-market, apteekki, posti, pankkiautomaatti, huoltoasema sekä erilaisia välinevuokrauspisteitä. Willis West –nimisestä motellista voi vuokrata liinavaatteita ja pyyhkeitä.

Kevään sesonkiviikkojen (8-17) jäsenhinta on 295 €/vko/huoneisto.

Alkuvuoden (1-7) viikkojen jäsenhinta on 190 €/vko/huoneisto.

Lisätietoa ja kuvia myös osoitteissa www.kuusamowild.fi , www.ruka.fi ja

www.kuusamo.fi

Ylläksen mökissä Äkäslompolossa on olohuone (jossa on takka), makuuhuone, makuuparvi, täysin koneistettu keittiö ja sauna. Muita varusteita ovat mm. vaatteiden kuivatuskaappi, pesukone ja auton lämpöpistoke. Mökki sijaitsee korkealla rinteellä Kuertunturin kupeessa. Kaupat, posti, huoltoasema, ravintolat jne. sijaitsevat 1-2 km:n päässä Äkäslompolon keskustassa. Lähin pankkiautomaatti on Jounin Kaupalla. Unohtaa ei tietenkään sovi upeita ulkoilumaastoja, jotka avautuvat aivan mökin edestä!

Lomaviikko Ylläksellä on edullinen! Sesonkiviikot 8-17 maksavat 295 euroa ja

viikot 1-7 maksavat 200 euroa.

Lisätietoa Ylläksestä www.yllas.fi

Lähetä hakemuksesi viimeistään 25.10.2017 sähköpostilla tvml.lomapaikat@gmail.com

tai osoitteella Tullivirkamiesliitto, PL 51, 00521 Helsinki.

Mainitse hakemuksessasi, mitä lomakohdetta haet ja Rukan kohdalla erikseen, kumpaa huoneistoa haet. Mikäli samalle viikolle tulee useampi varaus, viikko arvotaan. Onnettaren suosikit saavat ilmoituksen viimeistään viikolla 44.

Kuvia ja lisätietoja kummastakin lomakohteesta osoitteessa www.tvml.fi/lomakohteet

Myös syksyn ensilumiviikkoja vapaana! Nappaa omasi!

Varaustilanteet voit tarkistaa www.tvml.fi/lomakohteet