PHT-lomahaku alkaa 15.10.2017 - Tiedote 16/2017

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry:n talven ja kevään 1.askel-hyvinvointijaksot ovat haettavissa 15.10. lähtien. Tarjolla on niin hiihtolomareissuja kuin pääsiäisen viettoa liikunnallisissa merkeissä. Hyvinvointijaksot järjestetään luonnonkauniissa liikuntakeskuksissa ja kylpylöissä ympäri Suomen. Jaksot ovat veikkausrahoilla tuettuja siksi hyvin edullisia. Perhejaksot on tarkoitettu perheille, joilla mukana yksi tai useampi alle 17-vuotias lapsi. Aikuisten 1.askel-jaksot ovat tarkoitettu kokoaikaisen työsuhteen ulkopuolisille hakijoille, kuten työttömille, itsensä työllistäjille, osa-aikatyöntekijöille, yrittäjille, freelancereille tai aikuisopintotuella opiskeleville. Henkilöä, joka on työeläkkeellä tai kokopäivätyössä, johon kuuluu työterveys, ei voida valita 1.askel-jaksolle. Jos kuitenkin pariskunta hakee yhdessä jaksolle, riittää, että toinen kuuluu kohderyhmään.

PHT:n lomien tuetut hinnat ovat: 100 €/60 € 5 vrk (4 yötä), sisältäen majoituksen, ruoat ja ohjelman. Työttömille jaksot ovat puoleen hintaan.

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry on palkansaajalomajärjestöjen vuonna 2011 perustama yleishyödyllinen järjestö. Palkansaajalomajärjestöjä ovat A-lomat, SAL-lomat ja T-lomat, joilla on kymmenien vuosien yhteinen historia mm. kuntoremonttilomien ja perheille suunnatun lomatoiminnan toteuttamisessa. Palkansaajalomajärjestöjen jäseninä ovat lähes kaikki suomalaiset ammattiliitot. PHT aloitti toimintansa vuoden 2012 alussa ja se on siitä lähtien edistänyt työikäisten ja työikäisten perheenjäsenten terveyttä ja hyvinvointia 1.askel- toiminnallaan.

Katso hakuohjeet http://pht.fi/nain-haet/