Edullinen henkivakuutus Tullivirkamiesliiton jäsenille - Tiedote 3/2019

Tänä vuonna vietetään suomalaisen henkivakuutusyhtiö Kalevan historian ensimmäisen henkivakuutuksen vuosipäivää. Kalevan ensimmäinen henkivakuutus kirjoitettiin yhtiön perustamisvuonna 145 vuotta sitten vuonna 1874. Suomessa toimi tuolloin muutama ulkomainen henkivakuutusyhtiö ja Kaleva oli ensimmäinen suomalainen.

Vakuutusyhtiö Kaleva toimii läheisessä yhteistyössä mm. Mandatum Henkivakuutus-osakeyhtiön ja If Vahinkovakuutus Oyj:n kanssa.

Kaleva on erikoistunut myymään henki- ja tapaturmavakuutuksia yhteistyösopimuksen kanssaan tehneiden ammatti- ja toimihenkilöjärjestöjen jäsenille. Yhtiön oman verkko-kaupan henkivakuutuskuntoon.fi lisäksi Kalevan Primus-tuotetta saa myös kaikista Ifin jakelukanavista. Ifin korvauspalvelu hoitaa kaiken Kalevan henki- ja tapaturmavakuu-tusten korvauspalvelun.

IF tarjoaa järjestöjäsenilleen erityisiä etuja, joita ei ole saatavilla vapailta markkinoilta. Tullivirkamiesliitto on solminut Ifin kanssa yhteisöjärjestösopimuksen, jonka perusteella Tullivirkamiesliiton jäsen ja hänen puolisonsa voi saada Primus-henkivakuutuksen jopa 60 % normaalia edullisemmin. Jäsenenä sinun kannattaakin käydä tutustumassa Tulli-virkamiesliiton kautta saamiisi vakuutusetuihin osoitteessa henkivakuutuskuntoon.fi ja www.if.fi/tvml

Tiedustelut:

Puheenjohtaja Jari Nieminen jariolavi.nieminen@gmail.com tai gsm 040 332 6739