Rukan ja Ylläksen kevään 2020 hiihtoviikot haettavina - Tiedote 19/2019

Ruka

Huoneistot Ihtinki-järven rannalla ovat täysin varusteltuja 60-neliöisiä, 2-kerroksisia ja niissä on mm. keittiötilat, oleskelutilat takkoineen, makuutilat 6 hengelle ja saunat.  Huoneistoissa on myös astianpesukoneet, mikrot, kahvinkeittimet, dvd-soittimet, tv:t yms.  Huoneisto 1 on allergiahuoneisto ja huoneistoon 2 saa tuoda lemmikkieläimiä. Lämpöpistokkeita autoille on yksi per huoneisto talon edessä. Huoneistoja on remontoitu ja laitteita uusittu kuluvan vuoden aikana.

Noin 5 km:n päässä Ruka-risteyksessä on mm. K-market, S-market, apteekki, posti, pankkiautomaatti, huoltoasema sekä erilaisia välinevuokrauspisteitä. Willis West –nimisestä motellista voi vuokrata liinavaatteita ja pyyhkeitä.

Kevään sesonkiviikkojen (8-17) jäsenhinta on 300 €/vko/huoneisto.
Alkuvuoden (1-7) viikkojen jäsenhinta on vain 150 €/vko/huoneisto.

Lisätietoa ja kuvia myös osoitteissa

Kuusamo Wild Nature

Ruka.fi

Kuusamo.fi

Ylläs

Kuuden hengen hirsimökissä Äkäslompolossa Kuertunturilla on olohuone (jossa on takka), makuuhuone, makuuparvi, täysin koneistettu keittiö ja sauna. Muita varusteita ovat mm. vaatteiden kuivatuskaappi, pesukone ja auton lämpöpistoke mökin pihassa. Mökin remontti valmistuu marraskuun aikana, joten kohta lähes kaikki on upouutta! Ylläkselle ovat myös lemmikkieläimet tervetulleita!

Kaupat, posti, huoltoasema, ravintolat jne. sijaitsevat 1-2 km:n päässä Äkäslompolon keskustassa. Lähin pankkiautomaatti on Jounin Kaupalla.
Unohtaa ei tietenkään sovi upeita ulkoilumaastoja, jotka avautuvat aivan mökin edestä!

Lomaviikko Ylläksellä on edullinen! Sesonkiviikot 8-17 maksavat 300 euroa ja
viikot 1-7 vain 150 euroa.

Lisätietoa Ylläksestä

Yllas.fi

Lähetä hakemuksesi viimeistään 21.11.2019 mieluimmin sähköpostilla tvml.lomapaikat@gmail.com tai osoitteella Tullivirkamiesliitto, PL 235, 00101 Helsinki.

Mainitse hakemuksessasi, mitä lomakohdetta haet ja Rukan kohdalla erikseen, kumpaa huoneistoa haet. Mikäli haet molempia kohteita ja/tai useampaa viikkoa, ilmoita myös, mikä on ykköstoiveesi.

Mikäli samalle viikolle tulee useampi varaus, viikko arvotaan. Onnettaren suosikit saavat ilmoituksen viikolla 48.

Kuvia ja lisätietoja kummastakin lomakohteesta osoitteessa tvml.fi/lomakohteet

Myös syksyn ensilumiviikkoja vapaana! Nappaa omasi!
Varaustilanteet voit tarkistaa liiton nettisivuilta tvml.fi/lomakohteet

Tiedustelut ja varaukset tvml.lomapaikat@gmail.com
(kiireellisissä tapauksissa gsm 050 548 4078/Leena Lehto)